25.2.12

Fredagens Outfit.






H&M herresweater (Min brors gamle, hvor jeg har klippet det nederste af), secondhand skjorte, secondhand nederdel og secondhand sko.

Dette her er så hvad jeg havde på i går, fredag, da jeg var i København med min søster for at mødes med min bror og hygge hos min kusine. Jeg havde lyst til at få luftet min skjorte med den nye detalje. Tøjet er ret kedeligt i farverne (sort, hvid og grå), og det er der jo intet galt i, men jeg synes lige at den røde læbestift pifter det op. Det er også ret vildt at alt mit tøj er bestående af secondhand. Selvom en stor del af min gaderobe er fra genbrugsbutikker eller gamle sager jeg har fundet rundt omkring, er det sjældent jeg kun har secondhand tøj på. Jeg kan nemlig rigtig godt lide at blande gammelt med nyt. Og til sidst vil jeg bare lige nævne mine sko, som jeg har været så heldig at få af Louise. Jeg er simpelthen så glad for dem. Jeg må lige vise jer dem bedre på et andet tidspunkt. 

Mathilde


Ingen kommentarer:

Send en kommentar