26.2.12

A beautiful wish.



Bikini fra American Apparel. Find den på deres webshop.

Jeg har siden 2.g været dybt forelsket i en trøje fra American Apparel, lavet i samme materiale som ovenstående bikini. 
Men idet trøjen koster mellem 500-700 kr og jeg bare er for nærig er det aldrig blevet til noget. 
I oktober-november så jeg, i Top Model ovenstående bikini på Julie og jeg var solgt.
Det er så først nu jeg har fundet ud af, at det er hos American Apparel at man kan købe noget lignende, og det er takket være den smukke blogger, Anna Würtz, der netop lige har købt den.
Hvad der så er trist for mig er at bikinien, ligesom trøjen, også ligger i den dyre ende. He he.
Men ja. Man har vel lov at drømme og nu er "tippet" om den smukke bikini hvert fald givet videre.

Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar