2.3.12

Daddyoh's fødselsdag.






Secondhand jakke, blazer og top, H&M jeans, Cheap Monday sko
Ringe fra venstre mod højre: secondhand, Spinning, ring arvet fra min mor, secondhand, secondhand.

I går fyldte min søde far 50 år. Dette er så hvad jeg havde på. Jeg vil især gerne vise min nye jakke frem. Den er fra genbrug og er 100% silke med pelskant. Jeg er sikker på at da den var ny var den skide dyr - jeg fik den for 60 kroner. I dagens anledning havde jeg også min fars dogtag på som jeg har fået lov til at låne.. Det er virkelig et "smykke" der betyder meget for mig. 
Jeg har mine ynglings stilletter på. Jeg bruger dem så meget, både til fest og hverdag, og jeg synes de er noget af det smukkeste. Jeg er overhovedet ikke til dyreprint og slet ikke slangeskin, men jeg synes at det er så graffisk smukt på disse sko. Og jeg ELSKER den tykke hæl.
Til sidst ville jeg også lige gerne vise mine faste ringe frem. Jeg har dem næsten altid på og det er altid de fem sammen. Jeg håber i har en dejlig fredag!
Mathilde


Ingen kommentarer:

Send en kommentar